aktualnosci

Four Points by Sheraton Warsaw Mokotow „Hotelem Roku 2023”

Four Points by Sheraton Warsaw Mokotow „Hotelem Roku 2023”

Marriott International ogłosił globalnych laureatów nagród Global Four Points Performance Awards 2023. Główną nagrodę w kategorii „Hotel Roku” otrzymał hotel Four Points by Sheraton Warsaw Mokotow, zarządzany przez Dyrektora Generalnego Kamila Kaźmierkiewicza. Marriott docenił wiele aspektów pracy, ze szczególnym podkreśleniem dbania o małe rzeczy, które na co dzień odgrywają ogromną rolę w odbiorze hotelu przez gości.

W uzasadnieniu werdyktu Chris Canizaro Global Brand Leader Four Points zaznaczył, że to co miało kluczowy wpływ na wybór hotelu jako Hotelu Roku to codziennie stosowane zasady 0,2 sekundy, podczas których każdego dnia podejmowana jest decyzja o tym czy gość poczuje się tylko dobrze czy wyjątkowo.

Tę zasadę stosują wszyscy, którzy bardziej czują się członkami rodziny, niż pracownikami i starają się dostarczyć gościom jak najlepsze doświadczenia z pobytu. Kluczowym aspektem jest wyjątkowo niski wskaźnik rotacji personelu, który wynosi niecałe 9% rocznie. Ta stabilność pozwoliła pracownikom stać się częścią rozszerzonej rodziny często powracających gości. Goście wybierają hotel, ponieważ są rozpoznawani i zapamiętywani; relacje budowane przez lata oznaczają, że personel zna ich preferencje i nawyki bez konieczności pytania.

Niezaprzeczalnym filarem hotelu są ludzie, których podejście do swoich obowiązków wykracza poza tradycyjne role i których działania znacząco przyczyniły się do docenienia hotelu. Należy tu wyróżnić m.in. historię Artura, który kierując się pasją do ogrodnictwa poświęcił swój własny czas do upiększenia przestrzeni dookoła hotelu. Opowieść o Kasi jest równie inspirująca. Dzięki talentowi dekoratorskiemu w każde święta przekształca hotel w cudowną zimową krainę, którą zawsze zachwycają się goście. Hubert – uzdolniony plastyk, każdego dnia wyczarowuje piękne, dedykowane kartki powitalne dla gości, dzięki którym goście czują się jakby przyjeżdżali do przyjaciół, którzy bardzo dobrze znają jego upodobania.

Te i inne historie pracowników podkreślają kluczowy aspekt kultury naszego hotelu: przywództwo i innowacyjność nie ograniczają się do pracowników pierwszej linii ani do strategii sprzedaży. W zespole wszyscy rozumieją, że to małe rzeczy naprawdę czynią różnicę, przyjmując ideę, że dbałość o szczegóły w każdym aspekcie naszej pracy przyczynia się do ogólnej doskonałości i atrakcyjności hotelu.

Ten rok jest dla nas wyjątkowy. Poza wyróżnieniem „Hotel Roku” hotel może się także pochwalić otrzymaniem nagrody Top Cleanliness, przyznawanej hotelom w regionie EMEA za 2023 rok, w uznaniu za wyjątkową czystość w hotelu.

Jesteśmy niezmiernie dumni i wdzięczni za wybór hotelu jako „Hotelu Roku Four Points by Sheraton”. To ogromne wyróżnienie i docenienie pracy i zaangażowania w dbałość o komfort gości.

Tytuł Hotelu Roku to także ogromne zobowiązanie wobec wszystkich, którzy nas odwiedzają i do stawania się coraz bardziej i bardziej przyjaznym miejscem dla gości.

Źródło: mat. pras.

Four Points by Sheraton Warsaw Mokotow „Hotelem Roku 2023”

Four Points by Sheraton Warsaw Mokotow „Hotelem Roku 2023”

Marriott International ogłosił globalnych laureatów nagród Global Four Points Performance Awards 2023. Główną nagrodę w kategorii „Hotel Roku” otrzymał hotel Four Points by Sheraton Warsaw Mokotow, zarządzany przez Dyrektora Generalnego Kamila Kaźmierkiewicza. Marriott docenił wiele aspektów pracy, ze szczególnym podkreśleniem dbania o małe rzeczy, które na co dzień odgrywają ogromną rolę w odbiorze hotelu przez gości.

W uzasadnieniu werdyktu Chris Canizaro Global Brand Leader Four Points zaznaczył, że to co miało kluczowy wpływ na wybór hotelu jako Hotelu Roku to codziennie stosowane zasady 0,2 sekundy, podczas których każdego dnia podejmowana jest decyzja o tym czy gość poczuje się tylko dobrze czy wyjątkowo.

Tę zasadę stosują wszyscy, którzy bardziej czują się członkami rodziny, niż pracownikami i starają się dostarczyć gościom jak najlepsze doświadczenia z pobytu. Kluczowym aspektem jest wyjątkowo niski wskaźnik rotacji personelu, który wynosi niecałe 9% rocznie. Ta stabilność pozwoliła pracownikom stać się częścią rozszerzonej rodziny często powracających gości. Goście wybierają hotel, ponieważ są rozpoznawani i zapamiętywani; relacje budowane przez lata oznaczają, że personel zna ich preferencje i nawyki bez konieczności pytania.

Niezaprzeczalnym filarem hotelu są ludzie, których podejście do swoich obowiązków wykracza poza tradycyjne role i których działania znacząco przyczyniły się do docenienia hotelu. Należy tu wyróżnić m.in. historię Artura, który kierując się pasją do ogrodnictwa poświęcił swój własny czas do upiększenia przestrzeni dookoła hotelu. Opowieść o Kasi jest równie inspirująca. Dzięki talentowi dekoratorskiemu w każde święta przekształca hotel w cudowną zimową krainę, którą zawsze zachwycają się goście. Hubert – uzdolniony plastyk, każdego dnia wyczarowuje piękne, dedykowane kartki powitalne dla gości, dzięki którym goście czują się jakby przyjeżdżali do przyjaciół, którzy bardzo dobrze znają jego upodobania.

Te i inne historie pracowników podkreślają kluczowy aspekt kultury naszego hotelu: przywództwo i innowacyjność nie ograniczają się do pracowników pierwszej linii ani do strategii sprzedaży. W zespole wszyscy rozumieją, że to małe rzeczy naprawdę czynią różnicę, przyjmując ideę, że dbałość o szczegóły w każdym aspekcie naszej pracy przyczynia się do ogólnej doskonałości i atrakcyjności hotelu.

Ten rok jest dla nas wyjątkowy. Poza wyróżnieniem „Hotel Roku” hotel może się także pochwalić otrzymaniem nagrody Top Cleanliness, przyznawanej hotelom w regionie EMEA za 2023 rok, w uznaniu za wyjątkową czystość w hotelu.

Jesteśmy niezmiernie dumni i wdzięczni za wybór hotelu jako „Hotelu Roku Four Points by Sheraton”. To ogromne wyróżnienie i docenienie pracy i zaangażowania w dbałość o komfort gości.

Tytuł Hotelu Roku to także ogromne zobowiązanie wobec wszystkich, którzy nas odwiedzają i do stawania się coraz bardziej i bardziej przyjaznym miejscem dla gości.

Źródło: mat. pras.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Unirest Hotele z radością ogłasza otwarcie Hilton Garden Inn Radom

Targi HORECA®/GASTROFOOD/ENOEXPO® tradycyjnie w listopadzie

Konkurs NYX Hotels – ART LIVES HERE rozstrzygnięty!

Nowości w Panorama Sky Bar w Warsaw Marriott Hotel

Nowa Director of Sales and Marketing sieci Leonardo Hotels w Polsce

HR Group powiększa zespół zarządzający