Aktualności

Ecolab odświeżył program dla sektora firm sprzątających

Ecolab odświeżył program dla sektora firm sprzątających

Outsourcing usług sprzątających stał się powszechnym trendem na wielu rynkach europejskich. Również w Polsce coraz więcej obiektów utrzymanie czystości powierza firmom zewnętrznym.Te w kolei poszukują profesjonalnych dostawców chemii, którzy obsłużą ich w sposób kompleksowy i pomogą sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Ecolab wzbogacił więc swój FacilityCare Program o szereg rozwiązań jeszcze lepiej wspierających firmy z sektora sprzątającego.

Firmy zajmujące się sprzątaniem obiektów zobowiązują się świadczyć usługi oparte na najwyższych standardach higieny i czystości.Niezbędna do tego jest doskonała znajomość branży klienta i jej specyfiki. Placówki zdrowotne, opiekuńcze, biurowce, szkoły, hotele czy restauracje – każdy z tych obiektów wymaga zastosowania innych procedur orazdoboru dedykowanych rozwiązań i specjalistycznych środków czystości. Firmy sprzątające powinny też szybko reagować na zmieniające się wymogi sanitarne, przewidywać i mitygować ryzyka mogące zaważyć na zdrowiu i bezpieczeństwie osób przebywających w danym obiekcie. To wszystko przy jednoczesnym dążeniu do ciągłego zwiększania wydajności operacyjnej i efektywności finansowej.

– Podwyższone standardy higieny, wysoka fluktuacja personelu oraz różnorodność portfela klientów sprawiają, że firmy sprzątające funkcjonują pod dużą presją. Zarówno w sferze finansowej, jak i zgodności z procedurami – mówi Aneta Krupa, Marketing Manager FacilityCare, Hospitality w Ecolab. – Wykorzystując wieloletnie doświadczenie w branży i współpracę z milionami firm na całym świecie, pomagamy przedsiębiorcom sprostać rosnącym oczekiwaniom ich klientów. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania, które wzbudzają zaufanie, wspieramy w osiągnięciu i zapewnieniu wyższego standardu wydajności, spójności i zmniejszeniu ryzyka we wszystkich aspektach działalności placówki.

Odpowiedzią na zmieniające się wymogi sanitarne i rosnące potrzeby rynku jest nowy FacilityCare Program, który został opracowany przez międzynarodowy zespół ekspertów Ecolab. Obejmuje on pakiet wytycznych i gotowych rozwiązań dla firm zajmujących się sprzątaniem obiektów, podstawowe i specjalistyczne moduły szkoleniowe, skuteczne i wydajne produkty oraz opatentowane technologie czyszczenia i dezynfekcji, pomagające zmniejszyć zużycie wody i energii. Wszystkie materiały, w tym plany higieny, instrukcje ścienne i listy kontrolne czynności personelu, są czytelne i łatwe do zrozumienia nawet przez pracowników nieposługujących się językiem polskim. Ponadto zostały dostosowane do poszczególnych segmentów i znormalizowane w celu zapewnienia zgodności z najnowszymi przepisami.

– Filarem naszego Programu Utrzymania Czystości Obiektów jest partnerskie podejście do każdego klienta, nastawione na poprawę wyników finansowych poprzez najlepsze wykorzystanie dostępnych zasobów i czasu– mówi Aneta Krupa, Marketing Manager FacilityCare, Hospitality w Ecolab. – Pomagamy w opracowaniu strategii i planów rozwoju, identyfikujemy, a następnie rozwiązujemy problemy operacyjne, zwiększając przez to bezpieczeństwo i wydajność pracy. Dzielimy się zaawansowaną wiedzą na temat rodzajów podłóg i powierzchni oraz prowadzimy oparte na danych szkolenia z czyszczenia, dezynfekcji i pielęgnacji. Ponadto dostępni na miejscu lokalni serwisanci Ecolab zapewniają profesjonalne i szybkie wsparcie techniczne.

Dobra współpraca między firmami sprzątającymi a dostawcami środków czystości niesie za sobą wiele korzyści. Optymalizacja kosztów operacyjnych, poprawa efektywności pracy czy ochrona zdrowia i bezpieczeństwa osób przebywających w obiekcie, to tylko niektóre z nich. Wybierając doświadczonego i zorientowanego na potrzeby klienta partnera zyskujemy też dostęp do specjalistycznej wiedzy w zakresie sprzątania, zdrowia publicznego czy bezpieczeństwa i higieny obiektów oraz pewność, że wszystkie procedury będą zawsze zgodne ze zmieniającymi się przepisami.

Ecolab odświeżył program dla sektora firm sprzątających

Ecolab odświeżył program dla sektora firm sprzątających

Outsourcing usług sprzątających stał się powszechnym trendem na wielu rynkach europejskich. Również w Polsce coraz więcej obiektów utrzymanie czystości powierza firmom zewnętrznym.Te w kolei poszukują profesjonalnych dostawców chemii, którzy obsłużą ich w sposób kompleksowy i pomogą sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Ecolab wzbogacił więc swój FacilityCare Program o szereg rozwiązań jeszcze lepiej wspierających firmy z sektora sprzątającego.

Firmy zajmujące się sprzątaniem obiektów zobowiązują się świadczyć usługi oparte na najwyższych standardach higieny i czystości.Niezbędna do tego jest doskonała znajomość branży klienta i jej specyfiki. Placówki zdrowotne, opiekuńcze, biurowce, szkoły, hotele czy restauracje – każdy z tych obiektów wymaga zastosowania innych procedur orazdoboru dedykowanych rozwiązań i specjalistycznych środków czystości. Firmy sprzątające powinny też szybko reagować na zmieniające się wymogi sanitarne, przewidywać i mitygować ryzyka mogące zaważyć na zdrowiu i bezpieczeństwie osób przebywających w danym obiekcie. To wszystko przy jednoczesnym dążeniu do ciągłego zwiększania wydajności operacyjnej i efektywności finansowej.

– Podwyższone standardy higieny, wysoka fluktuacja personelu oraz różnorodność portfela klientów sprawiają, że firmy sprzątające funkcjonują pod dużą presją. Zarówno w sferze finansowej, jak i zgodności z procedurami – mówi Aneta Krupa, Marketing Manager FacilityCare, Hospitality w Ecolab. – Wykorzystując wieloletnie doświadczenie w branży i współpracę z milionami firm na całym świecie, pomagamy przedsiębiorcom sprostać rosnącym oczekiwaniom ich klientów. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania, które wzbudzają zaufanie, wspieramy w osiągnięciu i zapewnieniu wyższego standardu wydajności, spójności i zmniejszeniu ryzyka we wszystkich aspektach działalności placówki.

Odpowiedzią na zmieniające się wymogi sanitarne i rosnące potrzeby rynku jest nowy FacilityCare Program, który został opracowany przez międzynarodowy zespół ekspertów Ecolab. Obejmuje on pakiet wytycznych i gotowych rozwiązań dla firm zajmujących się sprzątaniem obiektów, podstawowe i specjalistyczne moduły szkoleniowe, skuteczne i wydajne produkty oraz opatentowane technologie czyszczenia i dezynfekcji, pomagające zmniejszyć zużycie wody i energii. Wszystkie materiały, w tym plany higieny, instrukcje ścienne i listy kontrolne czynności personelu, są czytelne i łatwe do zrozumienia nawet przez pracowników nieposługujących się językiem polskim. Ponadto zostały dostosowane do poszczególnych segmentów i znormalizowane w celu zapewnienia zgodności z najnowszymi przepisami.

– Filarem naszego Programu Utrzymania Czystości Obiektów jest partnerskie podejście do każdego klienta, nastawione na poprawę wyników finansowych poprzez najlepsze wykorzystanie dostępnych zasobów i czasu– mówi Aneta Krupa, Marketing Manager FacilityCare, Hospitality w Ecolab. – Pomagamy w opracowaniu strategii i planów rozwoju, identyfikujemy, a następnie rozwiązujemy problemy operacyjne, zwiększając przez to bezpieczeństwo i wydajność pracy. Dzielimy się zaawansowaną wiedzą na temat rodzajów podłóg i powierzchni oraz prowadzimy oparte na danych szkolenia z czyszczenia, dezynfekcji i pielęgnacji. Ponadto dostępni na miejscu lokalni serwisanci Ecolab zapewniają profesjonalne i szybkie wsparcie techniczne.

Dobra współpraca między firmami sprzątającymi a dostawcami środków czystości niesie za sobą wiele korzyści. Optymalizacja kosztów operacyjnych, poprawa efektywności pracy czy ochrona zdrowia i bezpieczeństwa osób przebywających w obiekcie, to tylko niektóre z nich. Wybierając doświadczonego i zorientowanego na potrzeby klienta partnera zyskujemy też dostęp do specjalistycznej wiedzy w zakresie sprzątania, zdrowia publicznego czy bezpieczeństwa i higieny obiektów oraz pewność, że wszystkie procedury będą zawsze zgodne ze zmieniającymi się przepisami.

Udostępnij!

Share on facebook
Share on linkedin

Może zainteresują Ciebie

Marek Szofer dyrektorem Grupy Hoteli Focus Hotels w Poznaniu i Łodzi

Garden Square Hotel

Zmiany w zarządzie Orbisu

Joanna Kurowska dyrektor zarządzającą siecią IHG na Wlk. Brytanię i Irlandię

Tork wprowadza do sprzedaży maseczki na twarz

Branża hotelarska w kryzysie. Straty mogą sięgać 500 milionów w miesiąc!