aktualnosci

Tym hotelarzom przeszkody niestraszne: drużyna Campanile znów atakuje Runmageddon

Tym hotelarzom przeszkody niestraszne: drużyna Campanile znów atakuje Runmageddon

Na trasie Runmageddonu liczy się jedynie wspólny cel. Tutaj codzienne hierarchie znikają, a każdy uczestnik jest równy w obliczu przeszkód stojących przed całą drużyną. Dlatego nic tak nie buduje ducha współpracy zespołowej jak wspólny udział w ekstremalnym biegu przeszkodowym. Przekonują o tym zawodnicy startujący pod szyldem Campanile, popularnej marki hotelowej z portfolio Louvre Hotels Group i oficjalnego partnera hospitality Runmageddonu.

Drużyna Campanile po raz pierwszy wystartowała w Runmageddonie w 2017 roku i od tego czasu załoganci polskich hoteli z zieloną kropką w logo meldują się na trasie ekstremalnych biegów przeszkodowych w każdym sezonie. Przyłączają się do nich również pracownicy innych hoteli działających pod szyldami marek należących do portfolio Louvre Hotels Group.

– Załoganci naszych hoteli chętnie uczestniczą w zabawie, traktując ją jako świetne narzędzie do budowania ducha w zespole. Rola oficjalnego partnera hospitality Runmageddonu daje nam też okazję do promowania kluczowych wartości naszych marek podczas imprezy. Niezależnie od warunków na trasie i miejsc zajmowanych na co dzień w hierarchii pracowniczej członkowie naszej drużyny biegną zespołowo, dopingują się i wspierają w trudnych momentach, wspólnie dążąc do jednego celu, jakim jest przekroczenie mety przez wszystkich w doskonałym nastroju – mówi Danuta MarcinkowskaMarketing & PR CoordinatorLouvre Hotels Group.

Campanile co roku sponsoruje jedną z przeszkód na trasie Runmageddonu. W tym sezonie podczas warszawskiej edycji imprezy, która odbyła się 25 maja na terenie Twierdzy Modlin, była to przeszkoda wymagająca wskoczenia do rowu z lodowatą wodą i przejścia pod zawieszoną powyżej siatką. A jakie wyzwanie czekać będzie na trasie najbliższych zawodów we Wrocławiu? Tego uczestnicy dowiedzą się już 24 sierpnia w Rolantowicach, gdy podczas biegu ujrzą flagi Campanile. Jako oficjalny partner hospitality Runmageddonu marka zasponsorowała też worki-plecaki dodawane do pakietów startowych wszystkich uczestników biegu w formule classic podczas warszawskiej i wrocławskiej edycji imprezy.

Dotychczas drużyna Campanile, reprezentowana przez hotelarzy z obiektów marki w Warszawie i Łodzi, wystartowała 25 maja w stołecznej edycji Runmageddonu. Już 24 sierpnia pracownicy obiektów Campanile z Bydgoszczy, Krakowa, Poznania i Wrocławia oraz krakowskiego hotelu Metropolo by Golden Tulip wybiegną na trasę edycji wrocławskiej – jak zawsze pod znakiem #CampanileHero!

Tym hotelarzom przeszkody niestraszne: drużyna Campanile znów atakuje Runmageddon

Źródło: Campanile

Tym hotelarzom przeszkody niestraszne: drużyna Campanile znów atakuje Runmageddon

Tym hotelarzom przeszkody niestraszne: drużyna Campanile znów atakuje Runmageddon

Na trasie Runmageddonu liczy się jedynie wspólny cel. Tutaj codzienne hierarchie znikają, a każdy uczestnik jest równy w obliczu przeszkód stojących przed całą drużyną. Dlatego nic tak nie buduje ducha współpracy zespołowej jak wspólny udział w ekstremalnym biegu przeszkodowym. Przekonują o tym zawodnicy startujący pod szyldem Campanile, popularnej marki hotelowej z portfolio Louvre Hotels Group i oficjalnego partnera hospitality Runmageddonu.

Drużyna Campanile po raz pierwszy wystartowała w Runmageddonie w 2017 roku i od tego czasu załoganci polskich hoteli z zieloną kropką w logo meldują się na trasie ekstremalnych biegów przeszkodowych w każdym sezonie. Przyłączają się do nich również pracownicy innych hoteli działających pod szyldami marek należących do portfolio Louvre Hotels Group.

– Załoganci naszych hoteli chętnie uczestniczą w zabawie, traktując ją jako świetne narzędzie do budowania ducha w zespole. Rola oficjalnego partnera hospitality Runmageddonu daje nam też okazję do promowania kluczowych wartości naszych marek podczas imprezy. Niezależnie od warunków na trasie i miejsc zajmowanych na co dzień w hierarchii pracowniczej członkowie naszej drużyny biegną zespołowo, dopingują się i wspierają w trudnych momentach, wspólnie dążąc do jednego celu, jakim jest przekroczenie mety przez wszystkich w doskonałym nastroju – mówi Danuta MarcinkowskaMarketing & PR CoordinatorLouvre Hotels Group.

Campanile co roku sponsoruje jedną z przeszkód na trasie Runmageddonu. W tym sezonie podczas warszawskiej edycji imprezy, która odbyła się 25 maja na terenie Twierdzy Modlin, była to przeszkoda wymagająca wskoczenia do rowu z lodowatą wodą i przejścia pod zawieszoną powyżej siatką. A jakie wyzwanie czekać będzie na trasie najbliższych zawodów we Wrocławiu? Tego uczestnicy dowiedzą się już 24 sierpnia w Rolantowicach, gdy podczas biegu ujrzą flagi Campanile. Jako oficjalny partner hospitality Runmageddonu marka zasponsorowała też worki-plecaki dodawane do pakietów startowych wszystkich uczestników biegu w formule classic podczas warszawskiej i wrocławskiej edycji imprezy.

Dotychczas drużyna Campanile, reprezentowana przez hotelarzy z obiektów marki w Warszawie i Łodzi, wystartowała 25 maja w stołecznej edycji Runmageddonu. Już 24 sierpnia pracownicy obiektów Campanile z Bydgoszczy, Krakowa, Poznania i Wrocławia oraz krakowskiego hotelu Metropolo by Golden Tulip wybiegną na trasę edycji wrocławskiej – jak zawsze pod znakiem #CampanileHero!

Tym hotelarzom przeszkody niestraszne: drużyna Campanile znów atakuje Runmageddon

Źródło: Campanile

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Jak wysypiać się w podróży – nowa kampania marki Novotel we współpracy z aplikacją Calm

Sofitel Warsaw Victoria nominowany w LUXE Global 2022 Awards

Marka Golden Tulip świętuje 60. urodziny ponownym otwarciem flagowego hotelu w Warszawie

Hotelowy Tydzień Ziemi 2023

Artur Gębicki awansuje na stanowisko Dyrektora Generalnego hoteli Novotel Szczecin Centrum oraz ibis Szczecin Centrum

Trust Me, I’m a Hotelier – Dzień Hotelarza 29 Lipca