aktualnosci

Dolina Noteci i Louvre Hotels Group łączą siły w ramach programu Pets Friendly

Dolina Noteci i Louvre Hotels Group łączą siły w ramach programu Pets Friendly

Dzięki rozwijanemu już od pięciu lat programowi Pets Friendly czworonożni goście własnościowych obiektów Louvre Hotels Group w Polsce oraz krakowskiego hotelu Metropolo by Golden Tulipmogą korzystać z dedykowanych usług, a ich opiekunowie cieszyć się pełnym komfortem wypoczynku bez konieczności rozstawania się ze swoimi kudłatymi przyjaciółmi na czas podróży. Teraz na psiaki goszczące w hotelach LHG czeka prawdziwy rarytas – zdrowa i pyszna karma od Doliny Noteci, która zaspokoi potrzeby żywieniowe i apetyt nawet największych łasuchów.

PremièreClasse, dwu- i trzygwiazdkowe Campanile, czterogwiazdkowy Metropolo by Golden Tulip –obiekty Louvre Hotels Groupzawsze z otwartymi ramionami witają w swoich progach zwierzaki. Przyjazne zasady, specjalne usługi, pakiety prezentów i miłe niespodzianki sprawiają, że program Pets Friendly niezmiennie cieszy się sympatią gości podróżujących w towarzystwie swoich czworonożnych przyjaciół.

– Rozwijając program Pets Friendly, dążymy do tego, by jak najlepiej przygotować nasze hotele na wizytę zwierzaków. Chcemy, by zarówno one, jak i ich opiekunowie zawsze czuli się u nas mile widziani i ruszali w dalszą podróż bogatsi o wyłącznie miłe wspomnienia. Program jest dla nas również okazją do promowania dobrych praktyk i nowych trendów w opiece nad zwierzętami. Dzięki zapoczątkowanej przez jeden z naszych warszawskich hoteli współpracy z Doliną Noteci, wiodącym polskim producentem karmy dla zwierząt, psiaki goszczące w naszych hotelach w całej Polsce będą miały w najbliższym czasie okazję spróbować innowacyjnej karmy suszonej SUPERFOOD, o którą wzbogaciliśmy pakiet powitalny Pets Friendly. Jesteśmy przekonani, że nasi czworonożni goście po prostu się w niej zakochają, a ich opiekunowie docenią jej pozytywny wpływ na samopoczucie i zdrowie swoich pupili – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Manager, Louvre Hotels Group.

Karma suszona SUPERFOOD to najnowsza linia produktowa w ofercie Doliny Noteci. Jej formuła opiera się na naturalnych surowcach dobranych tak, by dostarczyć psom wszystkich niezbędnych składników zdrowej i zbilansowanej diety. Wyróżnikiem karmy jest zastosowanie przy jej produkcji nowoczesnej technologii delikatnego suszenia ciepłym powietrzem. W ten sposób mięsno-warzywne krokiecikizamieniają się w kąskipełne marko- i mikroelementów (do wyprodukowania 100 gramów karmy wykorzystuje się aż 170 gramów mięsa i podrobów), które łączą wszystkie zalety tradycyjnych rozwiązań – chrupkość i wygodę stosowania karmy suchej oraz smakowitość karmy mokrej.

– Oferta gastronomiczna to nasze oczko w głowie. Chcemy, by nasze hotele były miejscami, gdzie goście mogą nie tylko dobrze wypocząć, ale także zdrowo i smacznie zjeść. Dzięki programowi Pets Friendly i współpracy z Doliną Noteci tyczy się to również zwierząt, które goszczą u nas wraz ze swoimi opiekunami – dodaje Danuta Marcinkowska.

Źródło: mat. pras.

Dolina Noteci i Louvre Hotels Group łączą siły w ramach programu Pets Friendly

Dolina Noteci i Louvre Hotels Group łączą siły w ramach programu Pets Friendly

Dzięki rozwijanemu już od pięciu lat programowi Pets Friendly czworonożni goście własnościowych obiektów Louvre Hotels Group w Polsce oraz krakowskiego hotelu Metropolo by Golden Tulipmogą korzystać z dedykowanych usług, a ich opiekunowie cieszyć się pełnym komfortem wypoczynku bez konieczności rozstawania się ze swoimi kudłatymi przyjaciółmi na czas podróży. Teraz na psiaki goszczące w hotelach LHG czeka prawdziwy rarytas – zdrowa i pyszna karma od Doliny Noteci, która zaspokoi potrzeby żywieniowe i apetyt nawet największych łasuchów.

PremièreClasse, dwu- i trzygwiazdkowe Campanile, czterogwiazdkowy Metropolo by Golden Tulip –obiekty Louvre Hotels Groupzawsze z otwartymi ramionami witają w swoich progach zwierzaki. Przyjazne zasady, specjalne usługi, pakiety prezentów i miłe niespodzianki sprawiają, że program Pets Friendly niezmiennie cieszy się sympatią gości podróżujących w towarzystwie swoich czworonożnych przyjaciół.

– Rozwijając program Pets Friendly, dążymy do tego, by jak najlepiej przygotować nasze hotele na wizytę zwierzaków. Chcemy, by zarówno one, jak i ich opiekunowie zawsze czuli się u nas mile widziani i ruszali w dalszą podróż bogatsi o wyłącznie miłe wspomnienia. Program jest dla nas również okazją do promowania dobrych praktyk i nowych trendów w opiece nad zwierzętami. Dzięki zapoczątkowanej przez jeden z naszych warszawskich hoteli współpracy z Doliną Noteci, wiodącym polskim producentem karmy dla zwierząt, psiaki goszczące w naszych hotelach w całej Polsce będą miały w najbliższym czasie okazję spróbować innowacyjnej karmy suszonej SUPERFOOD, o którą wzbogaciliśmy pakiet powitalny Pets Friendly. Jesteśmy przekonani, że nasi czworonożni goście po prostu się w niej zakochają, a ich opiekunowie docenią jej pozytywny wpływ na samopoczucie i zdrowie swoich pupili – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Manager, Louvre Hotels Group.

Karma suszona SUPERFOOD to najnowsza linia produktowa w ofercie Doliny Noteci. Jej formuła opiera się na naturalnych surowcach dobranych tak, by dostarczyć psom wszystkich niezbędnych składników zdrowej i zbilansowanej diety. Wyróżnikiem karmy jest zastosowanie przy jej produkcji nowoczesnej technologii delikatnego suszenia ciepłym powietrzem. W ten sposób mięsno-warzywne krokiecikizamieniają się w kąskipełne marko- i mikroelementów (do wyprodukowania 100 gramów karmy wykorzystuje się aż 170 gramów mięsa i podrobów), które łączą wszystkie zalety tradycyjnych rozwiązań – chrupkość i wygodę stosowania karmy suchej oraz smakowitość karmy mokrej.

– Oferta gastronomiczna to nasze oczko w głowie. Chcemy, by nasze hotele były miejscami, gdzie goście mogą nie tylko dobrze wypocząć, ale także zdrowo i smacznie zjeść. Dzięki programowi Pets Friendly i współpracy z Doliną Noteci tyczy się to również zwierząt, które goszczą u nas wraz ze swoimi opiekunami – dodaje Danuta Marcinkowska.

Źródło: mat. pras.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Firma Profitroom została wyróżniona prestiżową nagrodą za swoje wyjątkowe strony internetowe

Hotelowy Tydzień Ziemi 2024, czyli święto Dnia Ziemi w branży hotelowej!

The Bridge Wrocław nominowany do The World Luxury Hotel Awards

Awanse w Warsaw Marriott Hotel

Dorota Kłyszewska nową dyrektor regionalną IGHP w woj. warmińsko-mazurskim

Accor One Living wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania hotelarskie i wsparcie dla projektów wielofunkcyjnych