aktualnosci

Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach. Rekord sprzedaży direct nad Bałtykiem

Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach. Rekord sprzedaży direct nad Bałtykiem

Mimo wzrostu cen i obiegowych opinii sezon wakacyjny nad polskim morzem zwłaszcza w obiektach 4 i 5* należy podsumować jako dobry. Potwierdzają to dane przytoczone przez jednego z największych graczy na tym rynku, jak Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach.

Bardziej świadome wybory Polaków

W branży turystycznej nadchodzi czas normalizacji po trudnym pandemicznym okresie.  Rośnie zainteresowanie turystyką nastawioną na nowe doznania, balans i troskę o własne dobre samopoczucie. Województwo zachodniopomorskie i duże obiekty wypoczynkowe w pasie nadmorskim, z bogatą infrastrukturą (Spa, basen, prywatna plaża czy animacje i inne atrakcje dla dzieci i dorosłych) cieszą się popularnością i zainteresowaniem turystów – także zagranicznych, co potwierdzają posezonowe dane Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach.

– Coraz bardziej widoczne są dwa trendy. Jednym z nich jest tzw. coolvacation, gdzie w szczycie sezonu zamiast śródziemnomorskich upałów wybieramy nasze rodzime szerokie i piaszczyste plaże, wybierane chętnie przez rodziców czy dziadków z małymi dziećmi. Drugim: podróże stają się bardziej ukierunkowane na doświadczenia i aktywność; rośnie zainteresowanie turystów luksusowymi udogodnieniami. Podróżujący w tym sezonie stawiali często na krótsze, lecz bardziej jakościowe wyjazdy, oczekując atrakcji których nie mają na co dzień: Aquaparku czy basenu, animacji tematycznych, spa czy aktywności sportowych – a to wszystko okraszone bardziej świadomym podejściem do własnych potrzeb i bukowania wypoczynku – stwierdza Kamil Maciąg,  Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach

Liczby mówią same za siebie

Jako udany sezon wakacyjny 2024 ocenia także Travelist.pl. Według danych tendencja wzrostowa w zakresie cen znacznie wyhamowała, jednak Polacy wciąż rekompensują sobie wyższe koszty wakacyjnego wypoczynku w szczycie sezonu skracaniem pobytów – z 4,12 dnia w 2023 roku, do 3,97 dnia obecnie. Najpopularniejszy kierunek? Bez zaskoczeń – wakacyjną destynacją, którą najchętniej wybierali klienci Travelist.pl w 2024 roku, było polskie wybrzeże. Na morski wypoczynek zdecydowało się 42% rezerwujących. To o 3 p.p. więcej niż rok temu.

Potwierdzeniem tych słów niech będzie fakt, iż Bel Mare zwiększył przychody o 54%, a Aqua Resort o 16% porównując rok do roku.  Natomiast co szczególnie warte podkreślenia to rekordowy wręcz wzrost sprzedaży bezpośredniej o 18% vs. 2023 r., co świadczy z jednej strony o większej rozpoznawalności hotelu, a z drugiej o zadowoleniu gości i ponownym wyborze tego obiektu. Innym chlubnym rekordem jest ilość przeprowadzonych różnorodnych animacji dla dzieci – Bel Mare & Aqua Resort zapewnił rozrywkę swoim najmłodszym Gościom w liczbie 500 godzin.

– Średnie wyprzedzenie rezerwacji skróciło się  o 15% a największy pick rezerwacyjny obserwowany był na 8 dni przed datą rozpoczęcia przyjazdu, co potwierdza tendencję, że Polacy rezerwują urlopy na zasadzie last minute, oczekując korzystnych ofert. Średnie obłożenie podczas całych wakacji to 89%, co jest także wzrostem, porównując wynik  z tym ubiegłorocznym – dodaje Marta Jonak-Mikołajczyk, Dyrektor ds. Zarządzania Przychodami Bel Mare & Aqua Resort.

Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach. Rekord sprzedaży direct nad Bałtykiem

Źródło: mat. pras.

Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach. Rekord sprzedaży direct nad Bałtykiem

Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach. Rekord sprzedaży direct nad Bałtykiem

Mimo wzrostu cen i obiegowych opinii sezon wakacyjny nad polskim morzem zwłaszcza w obiektach 4 i 5* należy podsumować jako dobry. Potwierdzają to dane przytoczone przez jednego z największych graczy na tym rynku, jak Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach.

Bardziej świadome wybory Polaków

W branży turystycznej nadchodzi czas normalizacji po trudnym pandemicznym okresie.  Rośnie zainteresowanie turystyką nastawioną na nowe doznania, balans i troskę o własne dobre samopoczucie. Województwo zachodniopomorskie i duże obiekty wypoczynkowe w pasie nadmorskim, z bogatą infrastrukturą (Spa, basen, prywatna plaża czy animacje i inne atrakcje dla dzieci i dorosłych) cieszą się popularnością i zainteresowaniem turystów – także zagranicznych, co potwierdzają posezonowe dane Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach.

– Coraz bardziej widoczne są dwa trendy. Jednym z nich jest tzw. coolvacation, gdzie w szczycie sezonu zamiast śródziemnomorskich upałów wybieramy nasze rodzime szerokie i piaszczyste plaże, wybierane chętnie przez rodziców czy dziadków z małymi dziećmi. Drugim: podróże stają się bardziej ukierunkowane na doświadczenia i aktywność; rośnie zainteresowanie turystów luksusowymi udogodnieniami. Podróżujący w tym sezonie stawiali często na krótsze, lecz bardziej jakościowe wyjazdy, oczekując atrakcji których nie mają na co dzień: Aquaparku czy basenu, animacji tematycznych, spa czy aktywności sportowych – a to wszystko okraszone bardziej świadomym podejściem do własnych potrzeb i bukowania wypoczynku – stwierdza Kamil Maciąg,  Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach

Liczby mówią same za siebie

Jako udany sezon wakacyjny 2024 ocenia także Travelist.pl. Według danych tendencja wzrostowa w zakresie cen znacznie wyhamowała, jednak Polacy wciąż rekompensują sobie wyższe koszty wakacyjnego wypoczynku w szczycie sezonu skracaniem pobytów – z 4,12 dnia w 2023 roku, do 3,97 dnia obecnie. Najpopularniejszy kierunek? Bez zaskoczeń – wakacyjną destynacją, którą najchętniej wybierali klienci Travelist.pl w 2024 roku, było polskie wybrzeże. Na morski wypoczynek zdecydowało się 42% rezerwujących. To o 3 p.p. więcej niż rok temu.

Potwierdzeniem tych słów niech będzie fakt, iż Bel Mare zwiększył przychody o 54%, a Aqua Resort o 16% porównując rok do roku.  Natomiast co szczególnie warte podkreślenia to rekordowy wręcz wzrost sprzedaży bezpośredniej o 18% vs. 2023 r., co świadczy z jednej strony o większej rozpoznawalności hotelu, a z drugiej o zadowoleniu gości i ponownym wyborze tego obiektu. Innym chlubnym rekordem jest ilość przeprowadzonych różnorodnych animacji dla dzieci – Bel Mare & Aqua Resort zapewnił rozrywkę swoim najmłodszym Gościom w liczbie 500 godzin.

– Średnie wyprzedzenie rezerwacji skróciło się  o 15% a największy pick rezerwacyjny obserwowany był na 8 dni przed datą rozpoczęcia przyjazdu, co potwierdza tendencję, że Polacy rezerwują urlopy na zasadzie last minute, oczekując korzystnych ofert. Średnie obłożenie podczas całych wakacji to 89%, co jest także wzrostem, porównując wynik  z tym ubiegłorocznym – dodaje Marta Jonak-Mikołajczyk, Dyrektor ds. Zarządzania Przychodami Bel Mare & Aqua Resort.

Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach. Rekord sprzedaży direct nad Bałtykiem

Źródło: mat. pras.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Zakończenie działalności operacyjnej hotelu ibis budget Szczecin

Polak zwycięzcą w międzynarodowym konkursie „Hospitality Awards 2024”

The Crown, pierwszy hotel Handwritten Collection w Polsce zadebiutuje w Krakowie

Maciej Straus powołany na Pełnomocnika Zarządu ds. Rozwoju Hotelu Arłamów. Nowa era hotelarstwa staje się faktem

Lepiej zapobiegać niż leczyć. Dlaczego sprzęt kuchenny powinien być regularnie konserwowany?

Hotelowy Tydzień Ziemi 2024, czyli święto Dnia Ziemi w branży hotelowej!