aktualnosci

BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności

BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności

BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gości, to pierwsze w tej skali wydarzenie edu-inspiracyjne dedykowane uczniom, studentom i młodym profesjonalistom branży hospitality organizowane przez Stowarzyszenie Hotelmania

Stowarzyszenie na rzecz edukacji uczniów, studentów, nauczycieli, profesjonalistów branży HoReCa, Travel oraz MICE HOTELMANIA – dostrzega potrzebę budowania świadomości jednej wielkiej branży gościnności, o którą opierają się biznesy z zakresu hotelarstwa, gastronomii, organizacji podróży, organizacji wydarzeń oraz sprzedaży dóbr i usług premium. 

Główna myśl, która towarzyszyła zarówno podczas powstania stowarzyszenia jak i organizacji wydarzenie to “HOTEL dom tysiąca profesji / HOSPITALITY branża milionów możliwości”.

Wydarzenie BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności nie tylko w całości realizuje wartości i cele stowarzyszenia, którymi są:

  • Łączenie świata uczniów / studentów i młodych profesjonalistów ze światem dojrzałego biznesu. Chcemy aby uczestnicy rynku hospotaliti, od pierwszych dni zaangażowania w edukację lub pracę, potrafili nawiązywać relacje biznesowe, doskonalić prowadzenie dialogu, dzięki któremu otwierają się przed nimi drzwi do nowych możliwości. Z drugiej strony zapraszamy do współpracy obecnych liderów rynku aby to oni, poprzez kulturę swoich organizacji, gotowość do dzielenia się historiami sukcesów swoich zespołów, wyciągniętą dłoń do najmłodszych – liderów nowej gościnności – ośmielali ich do kontaktu, zadawania pytań i stawali się bohaterami do naśladowania. 
  • Łączenie świata wszystkich przedstawicieli branży HoReCa, Travel oraz MICE, głównie z nastawieniem na rozwijanie kluczowych kompetencji najmłodszego pokolenia i świadomości, że wszyscy razem odpowiadamy za jakość całego przyszłego środowiska edukacyjnego i biznesowego opartego o gościnności.
  • Łączenie świata uczniów, studentów i młodych profesjonalistów ze środowiskiem, w którym tworzone są dla nich międzynarodowe możliwości rozwoju – staże, konkursy, granty, dzięki którym mogą czerpać jeszcze więcej rozwoju inspiracji, zwiększając swoje zaangażowanie w świadomy profesjonalny rozwój.

Wydarzenie BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności to również doskonała okazja zaproszenia i zwrócenia wszystkich uczestników rynku hospitality na wartości, które pokrywają się doskonale z misją naszego Partnera Kraków5020. Innowacyjność, sieciowanie podmiotów z różnych branż i obszarów, budowanie wizerunku miasta – w przypadku Kraków5020 oraz profesji w przypadku Stowarzyszenia Hotelmania. Sposób, narzędzia i praktyki, w oparciu o jakie nasz Partner pracuje nad zapewnieniem ekonomicznego rozwoju miasta, są w naszej ocenie tymi, które mogą a nawet powinny być stawiane za wzór w społeczności jaką budujemy.

Pierwsze BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności będzie stanowiło fundament dla kolejnych edycji, podczas których założeniem zawsze będzie połączeniem najwyższej jakości wartości merytorycznej i inspiracji, doskonałej rozrywki z finałem w postaci koncertów najbardziej pożądanych artystów (w pierwszej edycji postawiliśmy na koncert Michała Szczygła), dużej przestrzeni do networkingu z osobowościami i markami, którym bliskie jest stwarzanie możliwości rozwoju oraz miejsc o wyjątkowej estetyce. Wydarzenie będzie również bazą i zapowiedzią wszystkich 4 kluczowych projektów stowarzyszenia:

  • BE MY GUEST – jako wydarzenie cykliczne o zmiennej tematyce;
  • Hotelmania Worldtour – spotkania ze szkołami (dotychczas ok 40 spotkań online) oraz organizacji mikro-staży dla najbardziej zaangażowanych uczniów szkół hospitality (dotychczas 11 mikro-staży)
  • Hotelmania Worldtour International – w tym roku z finałem w postaci tygodniowego stażu 2 laureatów w Japonii, na który 04.11.2022 wybierają się Izabela Niewdzięczna i Szymon Woźniczka
  • Pracowania 21 wieku (LAB21) – projekt pracowni we współpracujących ze stowarzyszeniem szkołach.         

Kto oprócz uczniów i studentów przede wszystkim doceni uczestnictwo w BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności:

Młodzi Profesjonaliści, dla który profesjonalna kariera w branży HOSPITALITY dopiero się rozpoczęła lub rozwija się w nowej roli – np. po świeżo uzyskanym awansie. To może być doskonała nagroda od pracodawcy, dla wszystkich  którzy dopiero zaczęli swoją drogę a już wyróżniają się w zespole;

Osoby, które właśnie awansowały na nowe stanowisko lub mają poczucie, że od jakiegoś czasu tkwią w miejscu i potrzebują świeżości lub nowego pomysłu jak ukierunkować swój profesjonalny rozwój – znajdą tu genialny ładunek wiedzy i inspiracji;

– Profesjonaliści – liderzy, dla których najważniejsze są wartości związane z budowaniem kultury organizacji opartej o ciągły rozwój. Możliwość Partnerstwa szczególnie docenią rekruterzy biznesowi i akademiccy.

Zapisy: https://bemyguest.ninja/  

Prelegenci:

Partnerzy:

BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności

BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności

BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gości, to pierwsze w tej skali wydarzenie edu-inspiracyjne dedykowane uczniom, studentom i młodym profesjonalistom branży hospitality organizowane przez Stowarzyszenie Hotelmania

Stowarzyszenie na rzecz edukacji uczniów, studentów, nauczycieli, profesjonalistów branży HoReCa, Travel oraz MICE HOTELMANIA – dostrzega potrzebę budowania świadomości jednej wielkiej branży gościnności, o którą opierają się biznesy z zakresu hotelarstwa, gastronomii, organizacji podróży, organizacji wydarzeń oraz sprzedaży dóbr i usług premium. 

Główna myśl, która towarzyszyła zarówno podczas powstania stowarzyszenia jak i organizacji wydarzenie to “HOTEL dom tysiąca profesji / HOSPITALITY branża milionów możliwości”.

Wydarzenie BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności nie tylko w całości realizuje wartości i cele stowarzyszenia, którymi są:

  • Łączenie świata uczniów / studentów i młodych profesjonalistów ze światem dojrzałego biznesu. Chcemy aby uczestnicy rynku hospotaliti, od pierwszych dni zaangażowania w edukację lub pracę, potrafili nawiązywać relacje biznesowe, doskonalić prowadzenie dialogu, dzięki któremu otwierają się przed nimi drzwi do nowych możliwości. Z drugiej strony zapraszamy do współpracy obecnych liderów rynku aby to oni, poprzez kulturę swoich organizacji, gotowość do dzielenia się historiami sukcesów swoich zespołów, wyciągniętą dłoń do najmłodszych – liderów nowej gościnności – ośmielali ich do kontaktu, zadawania pytań i stawali się bohaterami do naśladowania. 
  • Łączenie świata wszystkich przedstawicieli branży HoReCa, Travel oraz MICE, głównie z nastawieniem na rozwijanie kluczowych kompetencji najmłodszego pokolenia i świadomości, że wszyscy razem odpowiadamy za jakość całego przyszłego środowiska edukacyjnego i biznesowego opartego o gościnności.
  • Łączenie świata uczniów, studentów i młodych profesjonalistów ze środowiskiem, w którym tworzone są dla nich międzynarodowe możliwości rozwoju – staże, konkursy, granty, dzięki którym mogą czerpać jeszcze więcej rozwoju inspiracji, zwiększając swoje zaangażowanie w świadomy profesjonalny rozwój.

Wydarzenie BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności to również doskonała okazja zaproszenia i zwrócenia wszystkich uczestników rynku hospitality na wartości, które pokrywają się doskonale z misją naszego Partnera Kraków5020. Innowacyjność, sieciowanie podmiotów z różnych branż i obszarów, budowanie wizerunku miasta – w przypadku Kraków5020 oraz profesji w przypadku Stowarzyszenia Hotelmania. Sposób, narzędzia i praktyki, w oparciu o jakie nasz Partner pracuje nad zapewnieniem ekonomicznego rozwoju miasta, są w naszej ocenie tymi, które mogą a nawet powinny być stawiane za wzór w społeczności jaką budujemy.

Pierwsze BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności będzie stanowiło fundament dla kolejnych edycji, podczas których założeniem zawsze będzie połączeniem najwyższej jakości wartości merytorycznej i inspiracji, doskonałej rozrywki z finałem w postaci koncertów najbardziej pożądanych artystów (w pierwszej edycji postawiliśmy na koncert Michała Szczygła), dużej przestrzeni do networkingu z osobowościami i markami, którym bliskie jest stwarzanie możliwości rozwoju oraz miejsc o wyjątkowej estetyce. Wydarzenie będzie również bazą i zapowiedzią wszystkich 4 kluczowych projektów stowarzyszenia:

  • BE MY GUEST – jako wydarzenie cykliczne o zmiennej tematyce;
  • Hotelmania Worldtour – spotkania ze szkołami (dotychczas ok 40 spotkań online) oraz organizacji mikro-staży dla najbardziej zaangażowanych uczniów szkół hospitality (dotychczas 11 mikro-staży)
  • Hotelmania Worldtour International – w tym roku z finałem w postaci tygodniowego stażu 2 laureatów w Japonii, na który 04.11.2022 wybierają się Izabela Niewdzięczna i Szymon Woźniczka
  • Pracowania 21 wieku (LAB21) – projekt pracowni we współpracujących ze stowarzyszeniem szkołach.         

Kto oprócz uczniów i studentów przede wszystkim doceni uczestnictwo w BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności:

Młodzi Profesjonaliści, dla który profesjonalna kariera w branży HOSPITALITY dopiero się rozpoczęła lub rozwija się w nowej roli – np. po świeżo uzyskanym awansie. To może być doskonała nagroda od pracodawcy, dla wszystkich  którzy dopiero zaczęli swoją drogę a już wyróżniają się w zespole;

Osoby, które właśnie awansowały na nowe stanowisko lub mają poczucie, że od jakiegoś czasu tkwią w miejscu i potrzebują świeżości lub nowego pomysłu jak ukierunkować swój profesjonalny rozwój – znajdą tu genialny ładunek wiedzy i inspiracji;

– Profesjonaliści – liderzy, dla których najważniejsze są wartości związane z budowaniem kultury organizacji opartej o ciągły rozwój. Możliwość Partnerstwa szczególnie docenią rekruterzy biznesowi i akademiccy.

Zapisy: https://bemyguest.ninja/  

Prelegenci:

Partnerzy:

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Od sneakersów do zadowolonych gości – NYX Hotel Warsaw by Leonardo Hotels zmienia standardy uniformów

Nowy hotel Hampton by Hilton w Szczecinie

Nowy standard DVB-T2, a Twój hotel – sprawdź, co się zmieni

Hotel Marketing Conference 2022 – największa konferencja branżowa tym razem w Katowicach

Zające, jajka, fruwające dzwony Wielkanocne tradycje z hotelami Campanile

Zmiany na stanowiskach dyrektorów hoteli w Grupie Orbis