Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego (Wydział Ekonomii), z branżą hotelarską związany od 2000 r. Przez kilkanaście lat zajmował stanowiska związane z obszarem revenue management: jako regionalny kierownik ds. Zarządzania Przychodami oraz dyrektor ds. Zarządzania Przychodami. Praktyk z bogatym doświadczeniem na różnych rynkach krajowych. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. W Qualpro rozwija usługę Zdalny Revenue Manager (outsourcing RM dla hoteli), prowadzi szkolenia w ramach Akademii Qualpro, a także zajmuje się wsparciem dla obiektów hotelowych w obszarze zarządzania przychodami na etapie preopeningu.
Hotel Management to czasopismo o merytorycznym charakterze skierowane do branży hotelarskiej. W każdym numerze publikujemy inspirujące artykuły, w których Czytelnicy znajdą konkretne wskazówki od najlepszych ekspertów i praktyków. Pokazujemy skuteczne rozwiązania hotelowe, nowoczesne technologie i inspirujące działania marketingowe.
Hotel Management ukazuje się co dwa miesiące w bezpłatnej wersji interaktywnej oraz w ekskluzywnej wersji drukowanej. Nasza redakcja jest również organizatorem znanego i cieszącego się uznaniem spotkania branżowego Kongres Hotel Management.