Absolwent Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz Wyższej Szkoły Prawa i Administracji. Z hotelarstwem związany od 6 lat. Karierę rozpoczął na stanowisku recepcjonisty w czterogwiazdkowym Hotelu Blue Diamond Active SPA****, a następnie objął stanowisko managera ds. marketingu. Pasjonat social media. Obecnie zajmuje się marketingiem w firmie Hotele i Gastronomia PLUS realizując się w swojej pasji, przy okazji tworząc grafiki i wideo-produkcje.
Hotel Management to czasopismo o merytorycznym charakterze skierowane do branży hotelarskiej. W każdym numerze publikujemy inspirujące artykuły, w których Czytelnicy znajdą konkretne wskazówki od najlepszych ekspertów i praktyków. Pokazujemy skuteczne rozwiązania hotelowe, nowoczesne technologie i inspirujące działania marketingowe.
Hotel Management ukazuje się co dwa miesiące w bezpłatnej wersji interaktywnej oraz w ekskluzywnej wersji drukowanej. Nasza redakcja jest również organizatorem znanego i cieszącego się uznaniem spotkania branżowego Kongres Hotel Management.