Hotelarz z 20-letnim doświadczeniem, entuzjasta analizy danych. Revenue Manager Roku 2017 oraz znawca Excela, który z pasją dzieli się swoją wiedzą. Po wielu latach na stanowiskach zarządczych w hotelach sieciowych międzynarodowych marek działa w obszarze revenue managementu, koncentrując się na rozwoju i propagowaniu technologii do zarządzania i optymalizacji przychodów w hotelach. Twórca polskiego, w pełni kompleksowego systemu analitycznego dla hotelarzy (Revenue Management System) – „proRMS”.
Hotel Management to czasopismo o merytorycznym charakterze skierowane do branży hotelarskiej. W każdym numerze publikujemy inspirujące artykuły, w których Czytelnicy znajdą konkretne wskazówki od najlepszych ekspertów i praktyków. Pokazujemy skuteczne rozwiązania hotelowe, nowoczesne technologie i inspirujące działania marketingowe.
Hotel Management ukazuje się co dwa miesiące w bezpłatnej wersji interaktywnej oraz w ekskluzywnej wersji drukowanej. Nasza redakcja jest również organizatorem znanego i cieszącego się uznaniem spotkania branżowego Kongres Hotel Management.