Hotelarz, kamerdyner i trener luksusowej obsługi z międzynarodowym doświadczeniem. Mieszkając i pracując pół dekady w Azji Marta doskonaliła swoje umiejętności wśród najlepszych m.in. otwierając Mandarin Oriental Pudong Shanghai i uczestnicząc w procesie zdobywania 5* Forbes Travel Guide. Marta oferuje usługi doradztwa hotelarskiego dla luksusowych hoteli i resortów na świecie za pośrednictwem iDelight. Nadal jest związana z legendarnym Mandarin Oriental poprzez szkolenia i konsultacje projektowe. Kontakt: [email protected]www.idelight.com.pl
Hotel Management to czasopismo o merytorycznym charakterze skierowane do branży hotelarskiej. W każdym numerze publikujemy inspirujące artykuły, w których Czytelnicy znajdą konkretne wskazówki od najlepszych ekspertów i praktyków. Pokazujemy skuteczne rozwiązania hotelowe, nowoczesne technologie i inspirujące działania marketingowe.
Hotel Management ukazuje się co dwa miesiące w bezpłatnej wersji interaktywnej oraz w ekskluzywnej wersji drukowanej. Nasza redakcja jest również organizatorem znanego i cieszącego się uznaniem spotkania branżowego Kongres Hotel Management.