Hotelarz z pasji, dekoratorka wnętrz z zamiłowania, pisarka w wolnych chwilach, mama trójki dzieci z wyboru. Prowadzi konsultacje i audyty w zakresie hotelarstwa i marketingu, w ramach których chętnie dzieli się swoją wiedzą i promuje pozytywne praktyki. Prelegentka wielu szkoleń i branżowych konferencji, której artykuły publikowane są na łamach branżowej prasy. Przygotowuje strategie komunikacyjne dla swojego hotelu, dba o wdrażanie prorodzinnych rozwiązań oraz nadzoruje realizację wizji i filozofii obiektu. Spełnia swoje marzenia poprzez konsekwentną pracę oraz pomoc w realizacji nowych projektów.
Hotel Management to czasopismo o merytorycznym charakterze skierowane do branży hotelarskiej. W każdym numerze publikujemy inspirujące artykuły, w których Czytelnicy znajdą konkretne wskazówki od najlepszych ekspertów i praktyków. Pokazujemy skuteczne rozwiązania hotelowe, nowoczesne technologie i inspirujące działania marketingowe.
Hotel Management ukazuje się co dwa miesiące w bezpłatnej wersji interaktywnej oraz w ekskluzywnej wersji drukowanej. Nasza redakcja jest również organizatorem znanego i cieszącego się uznaniem spotkania branżowego Kongres Hotel Management.