Z branżą hotelarską związana od 2008 roku. Pracowała w obiektach w Polsce, Norwegii i na Islandii, we wszystkich działach: od służby pięter, przez recepcję po sprzedaż. Od kilku lat specjalizuje się w zastosowaniu technologii informatycznych w hotelarstwie i turystyce. Obecnie koordynuje programu lojalnościowy Moje Hotele. Absolwentka filozofii z komunikacją społeczną na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu i zarządzania projektami na Politechnice Warszawskiej.
Hotel Management to czasopismo o merytorycznym charakterze skierowane do branży hotelarskiej. W każdym numerze publikujemy inspirujące artykuły, w których Czytelnicy znajdą konkretne wskazówki od najlepszych ekspertów i praktyków. Pokazujemy skuteczne rozwiązania hotelowe, nowoczesne technologie i inspirujące działania marketingowe.
Hotel Management ukazuje się co dwa miesiące w bezpłatnej wersji interaktywnej oraz w ekskluzywnej wersji drukowanej. Nasza redakcja jest również organizatorem znanego i cieszącego się uznaniem spotkania branżowego Kongres Hotel Management.