Wieloletni praktyk hotelarstwa, edukatorka w obszarze zrównoważonego rozwoju w biznesie, konsultantka innowacyjnych rozwiązań, autorka artykułów o tematyce ekologicznej. Ekspert klimatyczny w ramach projektu Climate Leadership. Facylitator warsztatu Mozaiki Klimatycznej.
Certyfikowana z zakresu ekonomii cyrkularnej i marketingu (CIM), Audytor i trener certyfikacji Green Key. Współpracująca z jednostką audytującą w systemie ISO14001. Pomaga obiektom hotelowym w tworzeniu spójnych strategii ekologicznych. Promuje pro-środowiskowe działania hoteli, analizuje trendy w turystyce, łączy obiekty z organizacjami pozarządowymi, wspiera idee odpowiedzialnego podróżowania.
Zaangażowana w inicjatywy lokalne: współpracująca z Urzędem Dzielnicy Targówek w kwestiach podnoszenia świadomości ekologicznej pracowników, działająca wolontaryjnie na rzecz fundacji Habitat for Humanity i sklepu ReStore. Promująca działania fundacji Otwarte Klatki.
Założycielka firmy doradczej Ecogiq. Z wykształcenia socjolożka. Pasjonatka podróży, w szczególności tych nieszablonowych i samodzielnie zorganizowanych. Optymistka.
Hotel Management to czasopismo o merytorycznym charakterze skierowane do branży hotelarskiej. W każdym numerze publikujemy inspirujące artykuły, w których Czytelnicy znajdą konkretne wskazówki od najlepszych ekspertów i praktyków. Pokazujemy skuteczne rozwiązania hotelowe, nowoczesne technologie i inspirujące działania marketingowe.
Hotel Management ukazuje się co dwa miesiące w bezpłatnej wersji interaktywnej oraz w ekskluzywnej wersji drukowanej. Nasza redakcja jest również organizatorem znanego i cieszącego się uznaniem spotkania branżowego Kongres Hotel Management.