aktualnosci

Accor rozbudowuje lifestylową markę TRIBE z nowymi otwarciami i planami w Europie

Accor rozbudowuje lifestylową markę TRIBE z nowymi otwarciami i planami w Europie

Nowo otwarty hotel w Rydze dołącza do rosnącego portfolio współczesnej i designerskiej marki z ambitnym planem dalszej ekspansji w całej Europie. Już w przyszłym roku TRIBE otworzy jeden z flagowych hoteli w centrum Krakowa.

Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie kontynuuje rozbudowę portfolio lifestylowej i designerskiej marki TRIBE w Europie wraz z otwarciem TRIBE Riga City Centre, pierwszego hotelu marki na Łotwie i w krajach bałtyckich. Lokalizacja w secesyjnej dzielnicy centrum Rygi zapewnia gościom łatwy dostęp do z modnych restauracji, barów, życia rozrywkowo-artystycznego miasta oraz inspirującej architektury. Hotel oferuje 81 designerskich pokoi z widokiem na Rygę lub wewnętrzny dziedziniec, a także starannie wyselekcjonowane przestrzenie zaprojektowane tak, aby zapewnić swobodę odpoczynku, zabawy lub pracy w trakcie pobytu.

Filozofią założonej w 2017 roku w Australii TRIBE jest obietnica more for less („więcej za mniej”), a hotele marki wyróżnia odważny design skierowany do osób szukających stylowych i nowoczesnych przestrzeni w przystępnej cenie. Dzięki temu spełniają wszystkie oczekiwania współczesnych podróżników. Nowo otwarty hotel na Łotwie uzupełnia rosnące portfolio ponad 15 obiektów marki, od Perth i Bangkok po Londyn i Paryż, od słynnej plaży Kuta na Bali po uzdrowisko Baden-Baden w Niemczech. Marka planuje dynamiczny rozwój, a w ciągu najbliższych pięciu lat szykuje otwarcie ponad 40 hoteli, z czego trzy czwarte w Europie. W najbliższych latach TRIBE otworzy także pierwsze hotele w Polsce.

W tym roku portfolio marki TRIBE w Europie zasilą hotele, takie jak m.in. TRIBE Paris Clichy i TRIBE Paris Pantis we Francji, a także TRIBE Manchester Airport w Wielkiej Brytanii, TRIBE Dusseldorf w Niemczech oraz TRIBE Budapest Airport na Węgrzech dołączając do otwartego w ubiegłym roku TRIBE Budapest Stadiun. Na polską mapę hoteli marki dołączy TRIBE Kraków Stare Miasto z planem otwarcia w 2025 roku w topowej lokalizacji w stolicy Małopolski.

TRIBE Kraków Stare Miasto (wizualizacja)

– TRIBE to marka z niesamowitym potencjałem, szczególnie do rozwoju w Europie. Widzimy, że jest duże zapotrzebowanie na stylowe i nowoczesne hotele w przystępnych cenach. Dlatego w naszym portfolio skupiamy się na tworzeniu przestrzeni angażujących do społecznych interakcji. Wierzymy, że ta strategia przynosi korzyści nie tylko naszym gościom, ale i partnerom, gwarantując dodatkową wartość i jakość w segmencie hotelowych marek midscale – Philippe Bijaoui, Chief Development Officer Europe North Africa Accor w dywizji Premium, Midscale & Economy.

Podobnie jak wszystkie hotele marki, TRIBE Riga City Centre oferuje gościom szereg nowoczesnych udogodnień, a także dostęp do kosmetyków Kevin Murphy. Jako miejsce idealne do pracy lub wypoczynku, hotel jest położony zaledwie 9 km od międzynarodowego lotniska w Rydze i oferuje dogodny dostęp do transportu publicznego w mieście. W hotelu mogą także przebywać goście ze swoimi czworonożnymi podopiecznymi.

– TRIBE Riga City Centre jest świadectwem naszego zaangażowania we wprowadzanie międzynarodowych trendów w zakresie lifestyle dla podróżnych nie tylko z Europy, ale z całego świata. Profesjonaliści, kreatywni twórcy, podróżnicy, goście poszukujący designerskich i funkcjonalnych przestrzeni na każdą kieszeń znajdą w hotelach TRIBE coś dla siebie. Dlatego wierzymy, że ten hotel podbije serca zarówno gości, jak i lokalnej społeczności swoją wyjątkową ofertą i klimatem – dodaje Pauline Oster, TRIBE Vice President w Accor Europe & North Africa.

Łączenie lifestyle z designem i tętniącymi życiem przestrzeniami do pracy czy relaksu, które wspierają społeczne interakcje, jest kluczem do sukcesu TRIBE. Jednym z przykładów wdrożenia filozofii marki jest TRIBE Budapest Stadium, który wiosną tego roku otworzy Skybar z zapierającym dech widokiem na panoramę Budapesztu. Kolejnym – TRIBE London Canary Wharf, którego restauracja Feels Like June oferuje inspirowane Kalifornią doznania kulinarne.

W każdym hotelu marki znajduje się wspólny Social Hub dla osób podróżujących biznesowo w ramach popularnych ostatnio workations, a także szukających miejsca na relaks. Do dyspozycji gości są także kawiarnie, bar koktajlowy, automaty Grab & Go oraz różnorodne koncepcje restauracyjne TRIBE zależnie od lokalizacji.

Źródło: TRIBE

Accor rozbudowuje lifestylową markę TRIBE z nowymi otwarciami i planami w Europie

Accor rozbudowuje lifestylową markę TRIBE z nowymi otwarciami i planami w Europie

Nowo otwarty hotel w Rydze dołącza do rosnącego portfolio współczesnej i designerskiej marki z ambitnym planem dalszej ekspansji w całej Europie. Już w przyszłym roku TRIBE otworzy jeden z flagowych hoteli w centrum Krakowa.

Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie kontynuuje rozbudowę portfolio lifestylowej i designerskiej marki TRIBE w Europie wraz z otwarciem TRIBE Riga City Centre, pierwszego hotelu marki na Łotwie i w krajach bałtyckich. Lokalizacja w secesyjnej dzielnicy centrum Rygi zapewnia gościom łatwy dostęp do z modnych restauracji, barów, życia rozrywkowo-artystycznego miasta oraz inspirującej architektury. Hotel oferuje 81 designerskich pokoi z widokiem na Rygę lub wewnętrzny dziedziniec, a także starannie wyselekcjonowane przestrzenie zaprojektowane tak, aby zapewnić swobodę odpoczynku, zabawy lub pracy w trakcie pobytu.

Filozofią założonej w 2017 roku w Australii TRIBE jest obietnica more for less („więcej za mniej”), a hotele marki wyróżnia odważny design skierowany do osób szukających stylowych i nowoczesnych przestrzeni w przystępnej cenie. Dzięki temu spełniają wszystkie oczekiwania współczesnych podróżników. Nowo otwarty hotel na Łotwie uzupełnia rosnące portfolio ponad 15 obiektów marki, od Perth i Bangkok po Londyn i Paryż, od słynnej plaży Kuta na Bali po uzdrowisko Baden-Baden w Niemczech. Marka planuje dynamiczny rozwój, a w ciągu najbliższych pięciu lat szykuje otwarcie ponad 40 hoteli, z czego trzy czwarte w Europie. W najbliższych latach TRIBE otworzy także pierwsze hotele w Polsce.

W tym roku portfolio marki TRIBE w Europie zasilą hotele, takie jak m.in. TRIBE Paris Clichy i TRIBE Paris Pantis we Francji, a także TRIBE Manchester Airport w Wielkiej Brytanii, TRIBE Dusseldorf w Niemczech oraz TRIBE Budapest Airport na Węgrzech dołączając do otwartego w ubiegłym roku TRIBE Budapest Stadiun. Na polską mapę hoteli marki dołączy TRIBE Kraków Stare Miasto z planem otwarcia w 2025 roku w topowej lokalizacji w stolicy Małopolski.

TRIBE Kraków Stare Miasto (wizualizacja)

– TRIBE to marka z niesamowitym potencjałem, szczególnie do rozwoju w Europie. Widzimy, że jest duże zapotrzebowanie na stylowe i nowoczesne hotele w przystępnych cenach. Dlatego w naszym portfolio skupiamy się na tworzeniu przestrzeni angażujących do społecznych interakcji. Wierzymy, że ta strategia przynosi korzyści nie tylko naszym gościom, ale i partnerom, gwarantując dodatkową wartość i jakość w segmencie hotelowych marek midscale – Philippe Bijaoui, Chief Development Officer Europe North Africa Accor w dywizji Premium, Midscale & Economy.

Podobnie jak wszystkie hotele marki, TRIBE Riga City Centre oferuje gościom szereg nowoczesnych udogodnień, a także dostęp do kosmetyków Kevin Murphy. Jako miejsce idealne do pracy lub wypoczynku, hotel jest położony zaledwie 9 km od międzynarodowego lotniska w Rydze i oferuje dogodny dostęp do transportu publicznego w mieście. W hotelu mogą także przebywać goście ze swoimi czworonożnymi podopiecznymi.

– TRIBE Riga City Centre jest świadectwem naszego zaangażowania we wprowadzanie międzynarodowych trendów w zakresie lifestyle dla podróżnych nie tylko z Europy, ale z całego świata. Profesjonaliści, kreatywni twórcy, podróżnicy, goście poszukujący designerskich i funkcjonalnych przestrzeni na każdą kieszeń znajdą w hotelach TRIBE coś dla siebie. Dlatego wierzymy, że ten hotel podbije serca zarówno gości, jak i lokalnej społeczności swoją wyjątkową ofertą i klimatem – dodaje Pauline Oster, TRIBE Vice President w Accor Europe & North Africa.

Łączenie lifestyle z designem i tętniącymi życiem przestrzeniami do pracy czy relaksu, które wspierają społeczne interakcje, jest kluczem do sukcesu TRIBE. Jednym z przykładów wdrożenia filozofii marki jest TRIBE Budapest Stadium, który wiosną tego roku otworzy Skybar z zapierającym dech widokiem na panoramę Budapesztu. Kolejnym – TRIBE London Canary Wharf, którego restauracja Feels Like June oferuje inspirowane Kalifornią doznania kulinarne.

W każdym hotelu marki znajduje się wspólny Social Hub dla osób podróżujących biznesowo w ramach popularnych ostatnio workations, a także szukających miejsca na relaks. Do dyspozycji gości są także kawiarnie, bar koktajlowy, automaty Grab & Go oraz różnorodne koncepcje restauracyjne TRIBE zależnie od lokalizacji.

Źródło: TRIBE

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Polskie wina górą! Targi WINO są najlepszym na to dowodem

BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności

Profitroom i Qualpro – oficjalne partnerstwo, które wspiera zarządzanie sprzedażą hoteli

Obraz Barbary Kowalczyk w Hotelu Bellotto w ramach konceptu „Kwartał Sztuki”

Imponujące rezultaty w restauracji w 2024 roku. Zainwestuj w odpowiedni sprzęt

Imprezy, które idą jak z nut