Międzynarodowa grupa hotelowa i przedstawiciele 17 korporacji z całego świata stworzyli radę doradczą, która ma zaprojektować i ukształtować nową erę podróży służbowych, spotkań biznesowych i eventów w nadchodzących latach.
Accor wraz z menedżerami ds. podróży służbowych i działów sprzedaży międzynarodowych korporacji, uruchomiła Globalną Radę Liderów (Global Leadership Council, GLC). Jej celem jest doradztwo oraz przekształcenie przyszłości sektora wyjazdów i spotkań służbowych. Wśród delegatów Rady znajdują się przedstawiciele takich sektorów jak usługi, finanse, inżynieria, produkcja, transport, energetyka i technologie. Łączna liczba członków obejmuje ponad 2,7 miliona podróżnych.
Pierwszą sesję rady, która odbyła się na początku czerwca w Paryżu, poprowadziła Sophie Hulgard, Chief Sales Officer w Accor. Wśród tematów, nad jakimi debatowali delegaci znalazły się: zmieniające się oczekiwania firm i pracowników, znaczenie personalizacji i programów lojalnościowych w sektorze B2B, zrównoważony rozwój oraz rola cen i kanałów dystrybucji.
Rada wyróżniła trzy najważniejsze priorytety dla podróży służbowych, którymi są:
1. Doświadczenia i dobre samopoczucie oraz zapewnienie pracownikom bezpieczeństwa przy wykorzystaniu wydajnych rozwiązań cyfrowych.
2. Zarządzanie kosztami i optymalizacja – w celu wydajności i redukcji wydatków.
3. Zrównoważony rozwój i działania – zwracanie uwagi na budżety emisji dwutlenku węgla, integrację i inkluzyjność.
– Dynamika podróży służbowych szybko ewoluuje. Dostosowanie się do nowych wymagań i priorytetów ma kluczowe znaczenie zarówno dla naszych klientów, jak i firm z branży hotelarskiej czy gastronomicznej. Rada GLC jest kluczowym forum wymiany spostrzeżeń i współpracy nad rozwiązaniami, które spełniają zmieniające się potrzeby osób podróżujących służbowo – skomentowała Sophie Hulgard, Chief Sales Officer w Accor.
GLC ma na celu generowanie cennych spostrzeżeń i praktycznych strategii, które napędzają i przekształcają podróże służbowe, wpływając na sektor na całym świecie. Ustalenia rady zostaną zebrane przez Accor w kompleksowym raporcie, którego premiera odbędzie się jeszcze w tym roku.
– Podróże służbowe przechodzą głęboką transformację, napędzaną zwiększonym naciskiem na elastyczność, zrównoważony rozwój i personalizację. Dzisiaj sektor poszukuje czegoś więcej niż tylko wydajności i komfortu, priorytetem staje się ESG, oferowane doświadczenia i płynna integracja cyfrowych technologii. Accor dokłada wszelkich starań, aby nie tylko zaspokajać te potrzeby, ale także przewidywać je, tak by każdy wyjazd był wzbogacającym przeżyciem dla każdego – podsumowała Karelle Lamouche, Chief Commercial Officer, Premium, Midscale & Economy Division w Accor.
Powołanie GLC jest następnym krokiem wsparcia branży po „Masters of Travel”, corocznym spotkaniu rady doradczej Accor łączącej 38 liderów biznesu z całej Europy odpowiedzialnych za wyjazdy biznesowe. Tegoroczna, czwarta już edycja spotkania była poświęcona zrównoważonemu rozwojowi jako kluczowemu zagadnieniu dla menedżerów ds. delegacji służbowych i branży hotelarsko-gastronomicznej. Grupa dyskutowała również na temat rezerwacji, pobytów i płatności, a także uczestnictwa w programach lojalnościowych.
Źródło: Accor