aktualnosci

Bezpłatne szkolenie Google Analytics 4 dla hotelarzy

Bezpłatne szkolenie Google Analytics 4 dla hotelarzy

Wojciech Sroka zaprasza na pierwsze i bezpłatne szkolenie otwarte z Google Analytics 4 dla hotelarzy. Zarejestruj się i zapisz datę – już 29 listopada o godz. 10.00. Podczas 2-godzinnego szkolenia zobaczysz, jak wykorzystać Google Analytics 4 w hotelarstwie.

Pracujesz w marketingu hotelowym i nie potrafisz okiełznać Google Analytics 4? Już 29 listopada 2023 Wojciech Sroka zarządzający na co dzień agencją marketingu dla hoteli organizuje bezpłatne szkolenie podczas którego przybliży Ci podstawowe zagadnienia związane z nowa wersją analityki internetowej.

Podczas szkolenia Wojciech Sroka poruszy takie rzeczy jak:
• wprowadzenie do świata Google Analytics będące szybkim podsumowaniem zmian i nowości, których mogłeś nie dostrzec;
• jakich błędów powinieneś się wystrzegać, na co zwrócić uwagę, a czym w ogóle nie zawracać sobie głowy;
• dowiesz się nowych metrykach, zdarzeniach oraz wskaźnikach istotnych dla hotelarzy;
• popracujesz na żywo na demonstracyjnym koncie, abyś wiedział jak poruszać się po nowej wersji;
• sprawdzisz gdzie szukać raportów standardowych, które do tej pory mogłeś znać, a także nowości, które być może Cię ominęły;
• zbudujesz wspólnie pierwszy customowy raport dostosowany do potrzeb hotelu.

Szkolenie ma charakter podstawowy i jest dedykowane dla wszystkich, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z Google Analytics 4 ale do tej pory omijali jak ognia tej wersji.

Informacje i zapisy: https://wojciechsroka.pl/szkolenie-google-analytics-dla…/

Kim jest prowadzący szkolenie?

Wojtek Sroka – na co dzień zarządzający agencją marketingu dla hoteli Get In Web, dla którego analityka internetowa to pasja od ponad 15 lat. W jego pracy jest niezbędnym narzędziem do optymalizacji prowadzonych kampanii Google Ads, a dla hotelarzy z którymi współpracuję cennym źródłem wiedzy pozwalającym wyciskać więcej ze sprzedaży bezpośredniej. W ostatnim roku zaimplementował ponad 160 instalacji Google Analytics 4 w hotelach dostosowanych do branży hotelowej oraz zintegrowanych z silnikami rezerwacji. W wolnych chwilach prowadzi blog www.hotelanalytics.pl poświęcony analityce internetowej i kampaniom Google Ads. Czerpie inspiracje z branży e-commerce które wykorzystuję w codziennej pracy z hotelami.

Źródło: mat. org.

Bezpłatne szkolenie Google Analytics 4 dla hotelarzy

Bezpłatne szkolenie Google Analytics 4 dla hotelarzy

Wojciech Sroka zaprasza na pierwsze i bezpłatne szkolenie otwarte z Google Analytics 4 dla hotelarzy. Zarejestruj się i zapisz datę – już 29 listopada o godz. 10.00. Podczas 2-godzinnego szkolenia zobaczysz, jak wykorzystać Google Analytics 4 w hotelarstwie.

Pracujesz w marketingu hotelowym i nie potrafisz okiełznać Google Analytics 4? Już 29 listopada 2023 Wojciech Sroka zarządzający na co dzień agencją marketingu dla hoteli organizuje bezpłatne szkolenie podczas którego przybliży Ci podstawowe zagadnienia związane z nowa wersją analityki internetowej.

Podczas szkolenia Wojciech Sroka poruszy takie rzeczy jak:
• wprowadzenie do świata Google Analytics będące szybkim podsumowaniem zmian i nowości, których mogłeś nie dostrzec;
• jakich błędów powinieneś się wystrzegać, na co zwrócić uwagę, a czym w ogóle nie zawracać sobie głowy;
• dowiesz się nowych metrykach, zdarzeniach oraz wskaźnikach istotnych dla hotelarzy;
• popracujesz na żywo na demonstracyjnym koncie, abyś wiedział jak poruszać się po nowej wersji;
• sprawdzisz gdzie szukać raportów standardowych, które do tej pory mogłeś znać, a także nowości, które być może Cię ominęły;
• zbudujesz wspólnie pierwszy customowy raport dostosowany do potrzeb hotelu.

Szkolenie ma charakter podstawowy i jest dedykowane dla wszystkich, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z Google Analytics 4 ale do tej pory omijali jak ognia tej wersji.

Informacje i zapisy: https://wojciechsroka.pl/szkolenie-google-analytics-dla…/

Kim jest prowadzący szkolenie?

Wojtek Sroka – na co dzień zarządzający agencją marketingu dla hoteli Get In Web, dla którego analityka internetowa to pasja od ponad 15 lat. W jego pracy jest niezbędnym narzędziem do optymalizacji prowadzonych kampanii Google Ads, a dla hotelarzy z którymi współpracuję cennym źródłem wiedzy pozwalającym wyciskać więcej ze sprzedaży bezpośredniej. W ostatnim roku zaimplementował ponad 160 instalacji Google Analytics 4 w hotelach dostosowanych do branży hotelowej oraz zintegrowanych z silnikami rezerwacji. W wolnych chwilach prowadzi blog www.hotelanalytics.pl poświęcony analityce internetowej i kampaniom Google Ads. Czerpie inspiracje z branży e-commerce które wykorzystuję w codziennej pracy z hotelami.

Źródło: mat. org.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Wszystko dzieje się po coś – rozmowa z Martą Klepką

Nadchodzi rewolucja w branży sushi

Aż 3 statuetki dla Sofitel Warsaw Victoria w międzynarodowym konkursie World Travel Awards

Luzowanie obostrzeń. Wracają targi i konferencje

Hotel Investors Meeting 2022

Koncert charytatywny Świat Gastronomii dla Ukrainy w Haston City Hotel