aktualnosci

60 lat marki Sofitel: rok świętowania

60 lat marki Sofitel: rok świętowania

Od 60 lat Sofitel uosabia francuską sztukę życia „art de vivre” na całym świecie. Rok 2024 to diamentowy jubileusz marki obchodzony poprzez serię ekskluzywnych wydarzeń w hotelach Sofitel.

Celebracja w Sofitel Warsaw Victoria
Aby uczcić ten wyjątkowy jubileusz, 26 czerwca 2024 r. w Sofitel Warsaw Victoria w restauracji La Brasserie Moderne odbyła się uroczysta kolacja na cztery ręce. Szefowie Kuchni: Paweł Kałuski z Sofitel Warszawa Victoria oraz Tomasz Iwańca z Sofitel Grand Sopot przygotowali specjalne 5-daniowe menu inspirowane najsłynniejszymi diamentami świata, nawiązując do 60-tej, diamentowej rocznicy marki.

Zaproszeni goście mogli delektować się tatarem ze strusia, consommè homarowym z pierożkiem z langustynką, filetem z kulbina czy też górką cielęcą z puree z batatów z krokietem ziemniaczanym. Zwieńczeniem tej kulinarnej podróży był deser inspirowany czarnym diamentem Enigma o smaku czarnej porzeczki, limonki z chrupką truskawkową. Wieczór uświetnił występ utalentowanej skrzypaczki, Patrycji Piekutowskiej, która zadedykowała Dyrektor Generalnej oraz wszystkim Ambasadorom Sofitel Warsaw Victoria swój utwór pt. „Paryż”.

Diamentowy jubileusz celebrowany w wielkim stylu

Marka idzie jeszcze dalej: przez cały rok będzie prezentowanych wiele niespodzianek, aby stylowo uczcić 60. rocznicę swojego istnienia. Zaczynamy od dwóch ważnych ogłoszeń na początku roku: nowego filmu promującego markę i błyskotliwej współpracy. Cel: potwierdzenie filarów marki, od francuskiego zapału i zaangażowanego luksusu po kulturę serdecznych usług i wdrożenie charakterystycznego łącza kulturowego.

Nowi ambasadorzy oraz nowy film marki W kwietniu 2024 roku Sofitel zaprezentował zupełnie nową Kampanię, której głównymi bohaterami są Ambasadorzy marki: aktorzy Gillian Anderson i Dali Benssalah. Kampanii towarzyszy krótki film zatytułowany „Spotkanie”, którego akcja rozgrywa się we flagowy hotel Sofitel Mexico City Reforma.

Współpraca z Courbet, zrównoważona biżuteria

Jednocześnie Sofitel ogłosił nową współpracę z pierwszym zrównoważonym jubilerem na Place Vendôme w Paryżu: Courbet, który zaprojektował ekskluzywną linię biżuterii, która wystawnie wyraża wspólne wartości obu marek, symbolizując diamentową rocznicę Sofitel. Kolekcja składa się z 18 oryginalnych dzieł, z których każda uosabia połączenie kulturowe (Sofitel Cultural Link). Dostępne są diamentowe kolczyki pavé, bransoletki ze sznurka w różnych kolorach, naszyjniki z wisiorkami i pierścionki.

60 lat historii, 60 lat pasji, 60 lat autentyczności

Będąc pionierem francuskiej luksusowej gościnności, Sofitel od 60 lat szerzy francuską sztukę życia na całym świecie. 26 czerwca 1964 roku Sofitel otworzył swój pierwszy hotel w Strasburgu w Alzacji. Region, który uosabia wszystko, co Francja ma do zaoferowania wyśmienitą kuchnię, malowniczą architekturę i wyjątkowe krajobrazy. Dziesięć lat później marka wkracza na ścieżkę międzynarodowej ekspansji, mając na uwadze jeden cel: wdrożyć swoje know-how na każdym kontynencie, podkreślając to, co wyróżnia każde miejsce docelowe.

Sofitel to pierwsza francuska marka luksusowych hoteli działająca na wszystkich kontynentach– w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Oceanię, Afrykę i Azję. Sofitel Warszawa Victoria został otwarty jesienią 1976 roku jako hotel Victoria Intercontinental. W 2001 roku dołączył do grupy Accor i zmienił nazwę na Sofitel Warsaw Victoria. W 2026 roku będzie obchodził swój jubileusz 50-lecia.

–  Bardzo się cieszę że szefowie kuchni dwóch ikonicznych polskich hoteli: Victorii i Granda działających pod marką Sofitel połączyli siły, by zabrać nas w tę wyjątkową podróż pełną kulinarnych uniesień, inspirowaną najrzadszymi diamentami świata. Dziś w restauracji La Brasserie Moderne gościmy reprezentantów ze świata polityki, kultury, nauki, sztuki, mediów i biznesu przyjaciół Sofitel Warsaw Victoria. Dziękuję że jesteście z nami w tym wyjątkowym dniu, by celebrować 60, diamentową rocznicę urodzin Sofitel. Chciałabym wykorzystać ten moment i podziękować, że jesteście z nami naco dzień. Bez Was- Waszej energii, oczekiwań, potrzeb, emocji, aktywności to miejsce nie byłoby takie jakie jest. To Wy wyznaczacie nam kierunek. To wy budujecie naszą pasję do gościnności. To Wy kształtujecie nas jako Hotelarzy. Dziękujemy – mówi Aneta Lewandowska, Dyrektor Generalna.

60 lat marki Sofitel: rok świętowania

O Sofitel Warszawa Victoria

Położony w pobliżu Starego Miasta, przy placu Piłsudskiego, Sofitel Warsaw Victoria oferuje wszystkie atrakcje kulturalne stolicy na wyciagnięcie ręki. Na hotelowych gości czeka 335 eleganckich pokoi, 33 luksusowe apartamenty, wspaniały wypoczynek włóżkach Sofitel MyBedTM oraz przytulne SPA obejmujące siłownię, salon masażu, saunę oraz pięknie iluminowany kryty basen.

Serce hotelu stanowi restauracja La Brasserie Moderne, gdzie pod kierunkiem szefa kuchni Pawła Kałuskiego, powstają kulinarne arcydzieła łączące bogactwo francuskiej tradycji z polskimi akcentami. Wszystkie dania przygotowywane są w otwartej kuchni, dzięki której każda wizyta zamienia się w ekscytujący pokaz kulinarnego kunsztu.

Zwieńczeniem tej wyjątkowej przygody są sygnowane koktajle przygotowane przez wyśmienitych barmanów w Victoria Lounge Bar. Hotel dysponuje przestrzenią konferencyjno-bankietową o łącznej powierzchni niemal 2000 metrów kwadratowych, w tym modułową salę balową z wbudowaną sceną oraz garderobami.

Źródło: Sofitel Warsaw Victoria

60 lat marki Sofitel: rok świętowania

60 lat marki Sofitel: rok świętowania

Od 60 lat Sofitel uosabia francuską sztukę życia „art de vivre” na całym świecie. Rok 2024 to diamentowy jubileusz marki obchodzony poprzez serię ekskluzywnych wydarzeń w hotelach Sofitel.

Celebracja w Sofitel Warsaw Victoria
Aby uczcić ten wyjątkowy jubileusz, 26 czerwca 2024 r. w Sofitel Warsaw Victoria w restauracji La Brasserie Moderne odbyła się uroczysta kolacja na cztery ręce. Szefowie Kuchni: Paweł Kałuski z Sofitel Warszawa Victoria oraz Tomasz Iwańca z Sofitel Grand Sopot przygotowali specjalne 5-daniowe menu inspirowane najsłynniejszymi diamentami świata, nawiązując do 60-tej, diamentowej rocznicy marki.

Zaproszeni goście mogli delektować się tatarem ze strusia, consommè homarowym z pierożkiem z langustynką, filetem z kulbina czy też górką cielęcą z puree z batatów z krokietem ziemniaczanym. Zwieńczeniem tej kulinarnej podróży był deser inspirowany czarnym diamentem Enigma o smaku czarnej porzeczki, limonki z chrupką truskawkową. Wieczór uświetnił występ utalentowanej skrzypaczki, Patrycji Piekutowskiej, która zadedykowała Dyrektor Generalnej oraz wszystkim Ambasadorom Sofitel Warsaw Victoria swój utwór pt. „Paryż”.

Diamentowy jubileusz celebrowany w wielkim stylu

Marka idzie jeszcze dalej: przez cały rok będzie prezentowanych wiele niespodzianek, aby stylowo uczcić 60. rocznicę swojego istnienia. Zaczynamy od dwóch ważnych ogłoszeń na początku roku: nowego filmu promującego markę i błyskotliwej współpracy. Cel: potwierdzenie filarów marki, od francuskiego zapału i zaangażowanego luksusu po kulturę serdecznych usług i wdrożenie charakterystycznego łącza kulturowego.

Nowi ambasadorzy oraz nowy film marki W kwietniu 2024 roku Sofitel zaprezentował zupełnie nową Kampanię, której głównymi bohaterami są Ambasadorzy marki: aktorzy Gillian Anderson i Dali Benssalah. Kampanii towarzyszy krótki film zatytułowany „Spotkanie”, którego akcja rozgrywa się we flagowy hotel Sofitel Mexico City Reforma.

Współpraca z Courbet, zrównoważona biżuteria

Jednocześnie Sofitel ogłosił nową współpracę z pierwszym zrównoważonym jubilerem na Place Vendôme w Paryżu: Courbet, który zaprojektował ekskluzywną linię biżuterii, która wystawnie wyraża wspólne wartości obu marek, symbolizując diamentową rocznicę Sofitel. Kolekcja składa się z 18 oryginalnych dzieł, z których każda uosabia połączenie kulturowe (Sofitel Cultural Link). Dostępne są diamentowe kolczyki pavé, bransoletki ze sznurka w różnych kolorach, naszyjniki z wisiorkami i pierścionki.

60 lat historii, 60 lat pasji, 60 lat autentyczności

Będąc pionierem francuskiej luksusowej gościnności, Sofitel od 60 lat szerzy francuską sztukę życia na całym świecie. 26 czerwca 1964 roku Sofitel otworzył swój pierwszy hotel w Strasburgu w Alzacji. Region, który uosabia wszystko, co Francja ma do zaoferowania wyśmienitą kuchnię, malowniczą architekturę i wyjątkowe krajobrazy. Dziesięć lat później marka wkracza na ścieżkę międzynarodowej ekspansji, mając na uwadze jeden cel: wdrożyć swoje know-how na każdym kontynencie, podkreślając to, co wyróżnia każde miejsce docelowe.

Sofitel to pierwsza francuska marka luksusowych hoteli działająca na wszystkich kontynentach– w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Oceanię, Afrykę i Azję. Sofitel Warszawa Victoria został otwarty jesienią 1976 roku jako hotel Victoria Intercontinental. W 2001 roku dołączył do grupy Accor i zmienił nazwę na Sofitel Warsaw Victoria. W 2026 roku będzie obchodził swój jubileusz 50-lecia.

–  Bardzo się cieszę że szefowie kuchni dwóch ikonicznych polskich hoteli: Victorii i Granda działających pod marką Sofitel połączyli siły, by zabrać nas w tę wyjątkową podróż pełną kulinarnych uniesień, inspirowaną najrzadszymi diamentami świata. Dziś w restauracji La Brasserie Moderne gościmy reprezentantów ze świata polityki, kultury, nauki, sztuki, mediów i biznesu przyjaciół Sofitel Warsaw Victoria. Dziękuję że jesteście z nami w tym wyjątkowym dniu, by celebrować 60, diamentową rocznicę urodzin Sofitel. Chciałabym wykorzystać ten moment i podziękować, że jesteście z nami naco dzień. Bez Was- Waszej energii, oczekiwań, potrzeb, emocji, aktywności to miejsce nie byłoby takie jakie jest. To Wy wyznaczacie nam kierunek. To wy budujecie naszą pasję do gościnności. To Wy kształtujecie nas jako Hotelarzy. Dziękujemy – mówi Aneta Lewandowska, Dyrektor Generalna.

60 lat marki Sofitel: rok świętowania

O Sofitel Warszawa Victoria

Położony w pobliżu Starego Miasta, przy placu Piłsudskiego, Sofitel Warsaw Victoria oferuje wszystkie atrakcje kulturalne stolicy na wyciagnięcie ręki. Na hotelowych gości czeka 335 eleganckich pokoi, 33 luksusowe apartamenty, wspaniały wypoczynek włóżkach Sofitel MyBedTM oraz przytulne SPA obejmujące siłownię, salon masażu, saunę oraz pięknie iluminowany kryty basen.

Serce hotelu stanowi restauracja La Brasserie Moderne, gdzie pod kierunkiem szefa kuchni Pawła Kałuskiego, powstają kulinarne arcydzieła łączące bogactwo francuskiej tradycji z polskimi akcentami. Wszystkie dania przygotowywane są w otwartej kuchni, dzięki której każda wizyta zamienia się w ekscytujący pokaz kulinarnego kunsztu.

Zwieńczeniem tej wyjątkowej przygody są sygnowane koktajle przygotowane przez wyśmienitych barmanów w Victoria Lounge Bar. Hotel dysponuje przestrzenią konferencyjno-bankietową o łącznej powierzchni niemal 2000 metrów kwadratowych, w tym modułową salę balową z wbudowaną sceną oraz garderobami.

Źródło: Sofitel Warsaw Victoria

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Bez fosforanów, jak zawsze dokładne: tabletki myjące Rational Active Green do pieców konwekcyjno-parowych iCombi Pro i Classic

Antybakteryjne tapety Muraspec

TravelCamp po kilku latach znów zawita do Krakowa!

Nowy dyrektor 5-gwiazdkowego Crystal Mountain w Wiśle

Warsaw Marriott Hotel wdrożył innowacyjną kuchnię wegańską

Otwarcie pierwszego hotelu Mercure w Albanii