Impreza “Trust Me, I’m a Hotelier” z okazji Dnia Hotelarza odbędzie się w sobotę, 29 lipca 2023 r. w Royal Tulip Warsaw Apartments. Organizatorem jest Karol Weber, znany jako Inspektor Hotelowy i autor bloga enjoyyourstay.pl. Nasza redakcja z przyjemnością objęła patronat medialny nad wydarzeniem i serdecznie zachęcamy do udziału.
Rejestracja odbywa się poprzez wysłanie emaila na adres: [email protected]
Wydarzenie dedykowane jest hotelarzom różnych narodowości i pokoleń, osobom pracującym na każdym stanowisku w hotelu oraz nauczycielom zawodu. Limit miejsc: 150.
W zgłoszeniu należy podać:
– imię i nazwisko,
– miejsce pracy,
– w jednym zgłoszeniu można podać maks. 5 osób,
– dopisek: Zapoznałem/zapoznaliśmy się z regulaminem wydarzenia.
Regulamin jest dostępny na stronie wydarzenia na Facebooku w zakładce „dyskusja”.
Uczestnikiem wydarzenia jest osoba tylko zarejestrowana mailowo, nie na Facebooku, która otrzymała maila zwrotnego z potwierdzeniem rejestracji.
Organizator prosi o rejestrację osób, które są pewne swoich planów, aby nie blokowały możliwości wejścia innym. Zarezerwowana wejściówka jest ważna do godziny 19:00 w dn. 29.07.23.
W tym roku zbierane będą fundusze na projekt „Życie Warte Jest Rozmowy” realizowany przez Fundację Życie Warte Jest Rozmowy. Projekt realizowany od 2021 roku dotyczy wsparcia i edukacji dorosłych – rodziców, pedagogów i nauczycieli – którzy spotykają się z problem samobójstw i prób samobójczych wśród dzieci i młodzieży. Celem fundacji jest udzielanie psychoterapii dla dzieci i młodzieży po próbach samobójczych. Według oficjalnych statystyk Policji w samym 2022 roku zostało podjętych takich prób 2093.
Uczestnicy wydarzenia proszeni są o wpłatę w dowolnej wysokości na poniższe konto:
Fundacja Życie Warte Jest Rozmowy
PKO Bank Polski: 83 1020 4900 0000 8702 3528 0756
z dopiskiem: darowizna – projekt „życie warte jest rozmowy”
Potwierdzenie przelewu należy zachować jako dowód wpłaty, który każdy uczestnik okaże w wejściu na imprezę.
Podobnie jak w poprzednich latach, tak i teraz będziemy losować prezenty wśród uczestników – osób pracujących w hotelach. Stąd prośba, abyście przynieśli na imprezę lub wysłali do mnie emailem vouchery na nocleg (pokój dla 2 os. ze śniadaniem) w swoich hotelach lub do spa/restauracji (obiekty w Warszawie). Rejestrując się mailowo proszę o potwierdzenie voucherów. Część voucherów będzie licytowana na powyższy cel charytatywny.
Osoby spoza Warszawy będą mogły skorzystać ze specjalnej oferty cenowej na nocleg w Royal Tulip Warsaw Apartments. Hasło „Dzień Hotelarza 29 Lipca”. Jeśli byłby inne obiekty w Warszawie, które chciałyby zaoferować specjalną cenę, proszone są o kontakt z Organizatorem.